CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Ruszyła kampania Mamo, rosnę!

Ruszyła kampania Mamo, rosnę!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Francuzki będą przekonywać Polki do płynnego mleka modyfikowanego Candia Mamo, rosnę! 
 

Candia rozszerza swoje portfolio produktów dla najmłodszych o jedyne w Polsce płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6. do 12. miesiąca życia – Mamo, rosnę! 2 . 
Wsparciem sprzedaży będzie szeroka kampania informacyjno-promocyjna w prasie i Internecie.

Nowe Mamo, rosnę! 2 jest pełnowartościowym, gotowym do spożycia, płynnym mlekiem modyfikowanym, o składzie zbliżonym do naturalnego pokarmu matki. To innowacyjny produkt, będący alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku. Grupą docelową produktu są aktywne mamy niemowląt i małych dzieci, ceniące ich bezpieczeństwo i zdrowie, ale też nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie.

Silna kampania promocyjna ma na celu wzmocnienie świadomości i rozpoznawalności marki Candia Mamo, rosnę! oraz upowszechnienie mleka modyfikowanego w płynie w opozycji do panujących w Polsce stereotypów i przyzwyczajeń.

Kampania opiera się na zestawieniu „mama kiedyś-mama teraz”. Jej nowoczesna odsłona reprezentuje wygodny sposób podawania dzieciom płynnego mleka modyfikowanego. Każda forma reklamowa zamknięta jest pytaniem „Którą mamą jesteś?”.

Specjalnie na potrzeby kampanii powstała mikrowitryna produktowa www.mamorosne.pl, z animacją 3D. Zorganizowano tam konkurs, który będzie trwał od 24 maja do 31 lipca 2010 roku. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża oraz nagrody dodatkowe: 50 misiów z Fabryki Misiów SMYK wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę!

W ramach kampanii nakręcono w Paryżu reportaż z życia francuskich mam. Reportaż wyreżyserowała Suzan Giżyńska, producentem jest Piotr Matecki. Film można obejrzeć w serwisie www.uskrzydlone.pl - portalu akcji prospołecznej organizowanej przez Candię, zrzeszającej młode mamy, dla których macierzyństwo nie oznacza konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji. Autorem akcji Uskrzydlone - szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko jest agencja Bed&Breakfast.

W działaniach medialnych wykorzystano portale internetowe oraz tytuły prasy parentingowej i kobiecej. Wprowadzenie Mamo, rosnę! 2 będzie wsparte wysokozasiegową kampanią odsłonową oraz mailingiem. W Internecie zamieszczone także zostaną tematyczne artykuły sponsorowane. „Uskrzydlone” na Facebooku będą informować o nowym wydarzeniu, jakim jest konkurs na mikrowitrynie www.mamorosne.pl.

Wzmożone uczestnictwo w targach parentingowych, sampling wśród pediatrów i w żłobkach oraz działania promocyjne prowadzone przez Streetcom mają na celu bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej Mamo, rosnę!
Strategię i kreację nowej kampanii wizerunkowej, portalu www.uskrzydlone.pl oraz reportaż z Paryża, animację 3D i mikrowitrynę www.mamorosne.pl przygotowała warszawska agencja reklamowa Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego Bed & Breakfast.
Za działania PR oraz zakup prasy odpowiada Agencja Pro Signum z Krakowa. Zakupem mediów internetowych zajmuje się dom mediowy Value Media.

Firma Candia S.A. to pionier wielu innowacji w swojej branży oraz jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie. Candia jest producentem między innymi: płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę!, mleka Candia Junior oraz Candia Disney. Na polskim rynku od 2004 roku dostępne jest płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę! 3 przeznaczone dla małych dzieci od 1 roku do 3 lat.

Dane teleadresowe producenta: CANDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Imielińska 17 02-710 Warszawa
e-mail: info@candia.com.pl ; tel. (0 22) 854 07 33 ; fax. (0 22) 854 07 44



Więcej informacji:
Anna Cieślik, e-mail: ania@prosignum.com.pl, tel.: 668 661 858

Candia S.A. to jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie, o długoletniej tradycji (rok założenia: 1971). Roczna sprzedaż produktów firmy wynosi 1.500 milionów litrów. Wieloletnie badania i zdobyte doświadczenie pozwoliły koncernowi stworzyć urozmaicone wyroby, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w Europie i w 50 krajach świata. W 1990 roku powstał Instytut Candia – centrum badawcze zrzeszające naukowców z całego świata i od kilkunastu lat zajmujące się rozpatrywaniem wpływu mleka na organizm ludzki. Wyniki pracy tych fachowców są cenione i wykorzystywane także przez innych producentów produktów mlecznych.

W Polsce produkty Candia są dostępne od 1992 roku, obecnie w sklepach możemy znaleźć:

w segmencie mleka wzbogaconego
Mamo rosnę! 2 (płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6. do 12. miesiąca)
Mamo, rosnę! 3 (płynne mleko modyfikowane dla dzieci w wieku 1-3 lat)
Candia Junior (specjalne mleko dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat, z dodatkiem witaminy D i wapnia)

w segmencie mleka bez dodatków
Mleko Premium (półtłuste)
Mleko Candia BIO (najwyższej jakości mleko pochodzące z francuskich farm ekologicznych)
Mleko kozie półtłuste
Mleko kozie tłuste
Mleko Candia Sylwetka (mleko dla atywnych kobiet, z 0,01% zawartością tłuszczu)

w segmencie napojów mlecznych
Candy’Up (mleko smakowe: truskawkowe, czekoladowe, bananowe)
Candia Lait au Chocolat Noir (luksusowa czekolada do picia)
Ayran (turecki jogurt na słono).

 

 

źródło: otopr.pl
 

 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner