CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Zastrzyk porannej energii

Zastrzyk porannej energii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pierwszy posiłek w ciągu dnia ma ogromne znaczenie. Nie trzeba być uczonym, by o tym wiedzieć. Jak więc sprawić, aby nasze dziecko nie tylko chciało zjeść śniadanie, ale także otrzymało przy tej okazji wartościowe paliwo, na kilka najbardziej pracowitych godzin? 


Zdaniem dietetyków, pierwsze śniadanie dziecka powinno być tak skomponowane, aby zapewnić organizmowi potrzebną na cały dzień dawkę energii, witamin i mikroelementów. Maluch, który zaczyna właśnie naukę, potrzebuje podwójnego wzmocnienia. Pierwsze szkolne stresy nie pozostaną obojętne dla jego żołądka. Ten, ściśnięty z nerwów, nie powinien być dodatkowo obciążany smażoną jajecznicą z chlebem razowym, lub kanapkami z szynką. Co w takim razie zaserwować kandydatowi na prymusa? Specjaliści od żywienia są zgodni: produkty zbożowe i mleczne oraz owoce. 

Triumfalny powrót owsianki

Wielu z nas, wspominając dziecięce doświadczenia z owsianką, skrzywia się z obrzydzeniem. Niepotrzebnie. Klasyczna owsianka nie musi przypominać rozgotowanej zupy mlecznej. To cenne źródło wapnia, witamin i energii, może stać się niezwykle atrakcyjnym posiłkiem. Wystarczy dodać do owsianki owoce, orzechy, pestki dyni lub słonecznika.

Przyjemny poranek – dla Ciebie i dziecka

Co więc najlepiej podać na śniadanie pierwszoklasiście, którego czekają edukacyjne zmagania za szkolnymi murami? Idealnym pomysłem jest miseczka klasycznej, choć zapomnianej już nieco, owsianki. Jednak to, co klasyczne, wcale nie musi być przygotowane w klasyczny sposób. Zapomnij zatem o przypalonym mleku, łyżce i garnku, z których godzinami zdrapujesz zaschniętą maź. Możesz w 8 minut przygotować szybki i pełnowartościowy posiłek dla swojego malucha, zachowując przy tym witaminy, składniki mineralne i naturalny smak. Co więcej, nie pobrudzisz garnków, nie przypalisz mleka, nie rozgotujesz płatków.

Klasyczna nieklasycznie

Jak to możliwe? Z pomocą przychodzi urządzenie Thermomix, które umożliwia szybkie i łatwe przygotowanie wielu zdrowych i pełnowartościowych posiłków: od soków, poprzez surówki, zupy, aż do chleba własnego wypieku. A jak łatwo przygotować pyszną owsiankę dla naszego dziecka w Thermomixie?
Rozdrabniamy 2 morele, 2 jabłka i 1 banana, nastawiając urządzenie na 3 sekundy przy poziomie obrotów 7. Dodajemy 200 ml wody, 300 ml mleka, 60 g płatków owsianych i szczyptę soli. Gotujemy 8 minut w 100 stopniach przy obrotach 2. I gotowe. Owsianka się gotuje, a Ty w tym czasie możesz przygotować drugie śniadanie dla swojej pociechy.

Skąd wziął się Thermomix?

Pierwszy model powstał w 1970 roku. Przez blisko 40 lat urządzenie zmieniało swój wygląd, poszerzano zakres funkcji dostosowując się do potrzeb swoich użytkowników. Najnowszy model TM 31 powstał w wyniku współpracy zespołu prawie 1000 osób, w tym inżynierów, projektantów, kucharzy, rodziców i stylistów. Testowali oni setki rozwiązań, aż stworzyli niewielkiego robota kuchennego, który zastąpić może ponad 20 różnych urządzeń i nie bez przyczyny nazywany jest najmniejszą kuchnią świata. Wśród jego funkcji są m.in.: gotowanie - tradycyjne i na parze, ważenie, siekanie, szatkowanie, miksowanie, proszkowanie, wyrabianie ciasta, mieszanie i emulgowanie. Przetestowano już ponad 250 tysięcy potraw, które, podobnie jak użytkownicy Thermomixa, pochodzą z różnych części świata. Większość przepisów można znaleźć w książkach kucharskich, wydanych przez producenta Thermomixa – firmę Vorwerk.

 

 

źródło: otopr.pl
 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner