CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Nowe miejsce rozrywki dla dzieci i młodzieży.

Nowe miejsce rozrywki dla dzieci i młodzieży.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nowe miejsce rozrywki dla dzieci i młodzieży w Internecie. Egmont uruchomił serwis www.Quki.pl

Wydawnictwo Egmont Polska uruchomiło nowy serwis internetowy dla dzieci
i młodzieży www.Quki.pl. Jest to miejsce rozrywki, które dostarcza bogatą ofertę aktywności dla młodych internautów zbudowaną w oparciu o produkty Egmontu – czasopisma, książki, komiksy, gry planszowe i komputerowe.

 

W serwisie znajdują się cztery wirtualne pokoje przypisane do poszczególnych grup wiekowych i charakterystycznych dla nich zainteresowań. Każdy z nich urządzony jest w inny sposób. Poruszanie się po ich wnętrzu jest bardzo intuicyjne, dzięki czemu internauci łatwo znajdą interesujące ich rzeczy. Ponad to na stronie głównej, pod każdym z pokoi umieszczone są zapowiedzi najważniejszych newsów, co pozwala na szybki przegląd prezentowanych zagadnień.

 

Młodzi użytkownicy mogą korzystać z poszerzanej regularnie oferty mini-gier i zabaw, poczytać komiksy, przeglądać strony wybranych czasopism, brać udział w konkursach
a także zapoznać się z wydarzeniami ze świata rozrywki. Atrakcyjność zwiększają rozmaite gadżety do pobrania na komputer, fora internetowe przypisane do poszczególnych stron - www.magazyn13.pl, czy www.magazynwitch.pl, a przede wszystkim innowacyjny moduł Egmont TV, na którym znajdują się krótkie filmiki tematyczne.

 

Quki.pl integruje wszystkie dotychczasowe serwisy wydawnictwa Egmont (m.in. www.kaczordonald.pl, www.magazynwitch.pl, www.magazyn13.pl, www.pluszakirozrabiaki.pl) tworząc tym samym platformę rozrywki dla dzieci
i młodzieży. W ciągu minionego roku Egmont odświeżył większość swoich serwisów internetowych. Wprowadzenie platformy quki.pl jest konsekwencją rozwoju aktywności wydawcy w Internecie i poszerzania grupy odbiorców o młodych internautów. Potwierdzeniem skuteczności tych działań jest wzrost sprzedaży reklam w Internecie aż o 102 % w porównaniu do roku 2008. Od stycznia tego roku witryny należące do wydawnictwa Egmont będą uwzględniane w wynikach audytu Gemius Site Centric.

 

Za rozwój i koordynację działań segmentu internetowego odpowiada Kamilla Skonieczna, specjalista ds. E-Marketingu. Serwis na zlecenie i według pomysłu wydawnictwa stworzyła agencja interaktywna Golden Submarine. Kampanie reklamowe na serwisie oferuje dom sprzedaży At Media. Dane statystyczne monitorowane są przez Ge

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.Quki.pol i zachęcamy do współpracy.

 

 

źródło: Egmont

 

 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner