CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA

Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA!" - ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej serków Bakuś

Mamy podpisują się pod sukcesami swoich "małych" sportowców


Prasa kobieca i parentingowa oraz telewizja znalazły się w media planie drugiej odsłony kampanii reklamowej realizowanej przez Bakoma SA dla marki Bakuś. Działania prowadzone są pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA!" i wykorzystują kreacje, które swą premierę miały podczas ubiegłorocznej kampanii. Bakoma, zachęcona jej sukcesem, postanowiła jeszcze silniej zaakcentować swą inicjatywę i kierowane do grupy docelowej przesłanie, podkreślające rolę mam w sukcesach odnoszonych przez dzieci. W przypadku prasy, kampania zaplanowana została na trzy miesiące. Lista uwzględnionych przez media plan stacji telewizyjnych obejmuje: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, stacje Discovery, stacje z grupy AtMedia, TVN24, TVN Style oraz TVN Meteo.

Bakoma rozpoczyna jednocześnie dodatkowe działania komunikacyjne wspierające kampanię reklamową marki Bakuś. Firma zamierza m.in. dowieść, że wykorzystywany w kreacji przekaz ma społeczny charakter, a jej zaangażowanie nie ogranicza się tylko do reklamy i będzie realizowane również na innych płaszczyznach.

Strategię działań reklamowych "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA!" przygotowała agencja So What. Spoty telewizyjne zrealizowała agencja Hand Made. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Działania public relations prowadzone będą przez agencję STUDIO PR.

- Nasza kampania ma silny, emocjonalny charakter. Promuje określony wzór społecznego zachowania, tak ważnego dla rozwoju młodego człowieka. Dlatego marka Bakuś mocno podkreśla potrzebę wspierania potencjału dzieci. Na każdym etapie rozwoju - od zdrowego odżywiania, aż po pozytywną motywację. Każda mama może w tym zakresie zdziałać bardzo wiele, podobnie, jak każda mama stoi za sukcesem swojego dziecka - mówi Stephan Kaczmarek, brand manager w firmie Bakoma SA.

Strategia bazuje na potrzebie budowy sukcesu dziecka przez każdą mamę. - To wymagający czasu i konsekwencji proces, wyszliśmy jednak z założenia, że warto zaproponować pierwszy krok. Zdrowe i odżywcze serki Bakuś na początek, codzienne, ciepłe słowa mamy z pochwałą dla małych sukcesów swojego dziecka, a w kolejnych etapach regularny rozwój i wsparcie zainteresowań pociechy. Tak, by osiągnęło w życiu to, co sobie wymarzy. Słowem, jeden z celów marki Bakuś - przybliża Marek Zawisza, współautor strategii z agencji So What.

Zaangażowanie w kampanię mam znanych sportowców, którzy odnieśli sukces, ma uwiarygodnić istotę strategii komunikacyjnej marki Bakuś. - Znane nazwiska na pewno przyciągają, jednak nam głównie chodzi o to, by odbiorcy kampanii zwrócili uwagę na wzorce. Pani Alicja Gortat, Ewa Małysz, Krystyna Jędrzejczak i Ewa Włoszczowska, bohaterki naszej akcji, przekonują, że naprawdę wspierały swoje dzieci. Podziwiamy ich zaangażowanie i wraz z naszą marką silnie wspieramy taki schemat postępowania. Wierzymy jednocześnie w powiązanie produktów Bakuś z mądrym wyborem i sukcesem każdego dziecka - podsumowuje Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu w Bakoma SA.

Bakoma potwierdza także, że trwają pracę nad kolejnymi działaniami angażującymi markę Bakuś w kampanię "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA!".

 

 

źródło: pressoffice.pl


 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner