CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko

Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rusza kampania prospołeczna pod hasłem Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko: www.uskrzydlone.pl Pomysłodawcą oraz organizatorem akcji jest firma Candia, pionier wielu innowacji w branży mleczarskiej oraz jeden z największych producentów mleka spożywczego w Europie, producent między innymi płynnego, gotowego do spożycia mleka modyfikowanego Mamo, rosnę! 

Kampania ma zwrócić uwagę na to, że macierzyństwo nie oznacza wcale konieczności porzucenia osobistych marzeń i aspiracji, nie każe też zrezygnować z samorealizacji czy rozwoju. Akcja Uskrzydlone będzie zachęcać matki małych dzieci do aktywności – do wspólnych z dziećmi zabaw poza domem, spacerów, ale także do spędzania od czasu do czasu wolnych chwil bez dziecka. Celem kampanii jest zainicjowanie kontaktów, spotkań i dyskusji młodych mam, dzięki czemu łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swej drodze spotyka każda z nich. Pomysłodawca akcji Uskrzydlone chce zwrócić uwagę na to, że w Polsce problemem są nie tylko niedogodności związane z infrastrukturą (brak podjazdów dla wózków, wysokie krawężniki itp.), ale przede wszystkim bariery świadomościowe, obyczajowe i prawne. I to na te właśnie ograniczenia mają uwrażliwić społeczeństwo różnorodne akcje podejmowane w ramach kampanii.

W pierwszej fazie akcji Uskrzydlone uruchomiona została ministrona zapowiadająca całość przedsięwzięcia: www.uskrzydlone.pl. Docelowo w portalu znaleźć będzie można między innymi:
• bank czasu – popularną na Zachodzie bezgotówkową formę świadczenia wzajemnych usług przez nieznające się osoby
• różnorodne platformy wymiany poglądów i dyskusji
• Klub Uskrzydlonych
• listę miejsc przyjaznych matkom z dziećmi – kawiarni, restauracji, klubów, miejsc,
w których odbywają się różnego rodzaju kursy dla mam, ale też zakładów fryzjerskich, szkół językowych, siłowni i warsztatów samochodowych.

Dalsze inicjatywy podejmowane w ramach kampanii będą przede wszystkim zależały od osób, które przyłączą się do akcji oraz od ich pomysłów, chęci działania. Kampania ma bowiem otwartą formułę, a idea, jaką kierowali się jej pomysłodawcy, to wzbudzenie społecznej dyskusji o sytuacji młodych mam w Polsce i pobudzenie samych kobiet do aktywności.

Podstawą do opracowania i wdrożenia kampanii Uskrzydlone – szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które podają swoim dzieciom płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę!
Mamo, rosnę! to produkt nowej generacji, nazywany przez wiele mam, które po niego sięgnęły, „mlekiem rewolucjonistą”. Dlaczego? W Polsce od dziesięcioleci mleko modyfikowane dla małych dzieci było dostępne jedynie w proszku, a proces jego przygotowania był niewygodny i czasochłonny. Candia oferuje produkt, który jest równie wartościowy, mniej przetworzony, a dodatkowo wygodniejszy w użyciu, bo gotowy do spożycia. Mamo, rosnę! wpisuje się zatem w model nowoczesnego, wolnego od przesądów macierzyństwa. Stąd też pomysł na kampanię społeczną, która zwróci uwagę na konieczność obalenia wielu innych stereotypów oraz przyniesie zmianę przyzwyczajeń i postaw.

Za organizację kampanii oraz podejmowanych w jej ramach akcji odpowiedzialna jest Agencja Bed&Breakfast.

www.uskrzydlone.pl
 

 

 

źródło: otopr.pl 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner