CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

„Księżniczka Lillifi” - inna niż wszystkie – nowy tytuł w portfolio Egmontu już    w sprzedaży!

„Księżniczka Lillifi” - inna niż wszystkie – nowy tytuł w portfolio Egmontu już w sprzedaży!

 

 

 

 

 

 

„Księżniczka Lillifi” to nowy dwumiesięcznik adresowany do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat. Tytułowa Lillifi jest wyjątkową bohaterką - to niezwykła księżniczka, która używa magicznej różdżki tylko po to, by pomagać innym. Dzięki swej dobroci i zaczarowanym atrybutom wzbudza wielką sympatię dzieci. Czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie niż księżniczka i wróżka w jednym?

 

Lillifi ma piękne złote loki i promienny uśmiech. Ponieważ jest księżniczką często ma na głowie malutką koronę. Jak wszystkie wróżki posiada też skrzydełka oraz czarodziejską różdżkę i najważniejsze – bardzo dobre serduszko! Jej ulubiona potrawa to budyń czekoladowy, a ulubione powiedzonko – „Przyjaciele to największa radość!”. Głównymi bohaterami bajki oprócz tytułowej księżniczki są żaba Karolina, świnka Pupsi i zamkowa myszka Kasia.

 

Małe czytelniczki wraz z Liliifi uczą się, czym jest przyjaźń, wrażliwość i otwartość na świat. Charakterystyczną cechą magazynu jest niezwykle oryginalna szata graficzna
z obrazkami wyglądającymi jak ręcznie wykonane rysunki. Dzięki niej pismo rozwija
w dziewczynkach poczucie estetyki i podsuwa ciekawe pomysły zabaw plastycznych.
Bajka o księżniczce Lillifi podbiła serca dziewczynek w ponad dwudziestu krajach, szczególną popularnością zaś cieszy się w Niemczech. Autorką opowiadań oraz ilustracji jest znana w Niemczech projektantka mody - Monika Finsterbusch.

 

W każdym numerze dwumiesięcznika znajduje się: pięknie ilustrowane opowiadanie, plakat, zagadki i kolorowanki, strony o zwierzakach, oryginalne pomysły dekoracyjne oraz połączony z zabawą konkurs. Do magazynu dołączany jest prezent: w pierwszym numerze biżuteria dla wyjątkowych księżniczek – serduszko szczęścia.

 

Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest kampanią telewizyjną na kanałach: Cartoon Network, Jetix Play, Boomerang, MiniMini, Nickelodeon, TVN Style oraz autopromocją
w tytułach własnych Egmontu. Kreacją zajęła się agencja DSK, a zakupem mediów dom mediowy MPG.

 

 

 

 

Tytuł                    „Księżniczka Lillifi”

Częstotliwość        dwumiesięcznik

Objętość              24 strony

Format                 215x290 mm

Cena                     6,50 PLN

Nakład                  40 000

Launch                  12.11.09

Grupa docelowa    dziewczynki w wieku 3-6 lat

Ilość stron reklamowych 2 (wew. i IV okładka)

Licencjodawca Coppenrath Verlag

Redaktor prowadzący Katarzyna Sobieraj

 

 

 

 

źródło: Egmont 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner