CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Wystartowała nowa strona Kaczora Donalda – jedynego tygodnika dla dzieci.

Wystartowała nowa strona Kaczora Donalda – jedynego tygodnika dla dzieci.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 listopada ruszyła nowa strona internetowa jedynego tygodnika dla dzieci – Kaczor Donald. Pod adresem www.kaczordonald.pl na Kaczkofanów czekają liczne niespodzianki. Start strony zbiega się rozpoczęciem konkursu "Mleko pod nosem? Zostań herosem" z firmą Candia Polska.

 

Strona www.kaczordonald.pl jest kolejnym, odświeżonym serwis internetowym
w porfolio wydawnictwa Egmont. Od początku roku z powodzeniem wystartowały serwisy Magazynu 13 www.magazyn13.pl, magazynu WITCH www.magazynWITCH.pl oraz magazynu Pluszaki Rozrabiaki www.PluszakiRozrabiaki.pl - istniejący od momentu wprowadzenia pisma na rynek (październik 2008).

 

Czego mogą spodziewać się Kaczkofani po wejściu  na www.kaczordodnald.pl? Strona ma przede wszystkim nowy layout, interaktywne gadżety, newsy i niespodzianki dla Kaczkofanów. Z pewnością zadowoli wszystkich sympatyków tygodnika, który w tym roku obchodzi swoje piętnaste urodziny!

 

Egmont z roku na rok coraz intensywniej wykorzystuje Internet, co wynika z tego, że grupa docelowa wydawnictwa rośnie w siłę w Internecie. Zmieniają się też oczekiwania czytelników związane z treściami umieszczanymi online. Działania internetowe Egmontu mają formę promocji i reklamy. Internet jest też dobrym medium do aktywności PR-owych, jest platformą komunikacji z grupą docelową, która przede wszystkim umożliwia przedłużenie dialogu z czytelnikiem. Koordynacją działań internetowych dla wszystkich grup produktów w Egmont Polska zajmuje się Kamilla Skonieczna, z Działu Marketingu.

 

Start strony www.kaczordonald.pl  zbiega się rozpoczęciem konkursu "Mleko pod nosem? Zostań herosem" z firmą Candia Polska, promującego picie mleka i wprowadzającego na rynek mleko w kartonach z postaciami Disneya i komiksowymi zagadkami. W konkursie do wygrania są konsole PlayStation, aparaty fotograficzne, odtwarzacze MP3, komisy Marco Roty i oczywiście mleko. Za sprzedaż reklam na nowej stronie Kaczora Donalda odpowiada AtMedia.

 

 

O tygodniku:

 

 

Informacje o piśmie:

Kaczora Donalda nie trzeba nikomu przedstawiać - tę kultową postać znają mali i duzi. Jest on pozytywnym bohaterem z dzieciństwa, który swoją dobrą energią
i poczuciem humoru łączy pokolenia!

 

Kaczor Donald to jedyny tygodnik dziecięcy w Polsce. Pismo kierowane jest do czytelników w wieku 7-12 lat, ze wskazaniem na chłopców. Cotygodniowa dawka kilkudziesięciu kipiących humorem stron komiksu o przygodach Donalda, Sknerusa, Myszki Miki i Goofiego, wzbogacona o łamigłówki, konkursy i inteligentne zabawy słowne ukazuje się nieprzerwanie na polskim rynku od 15 lat. Popularnością cieszą się również oryginalne prezenty „kaczorowe” dołączane do pisma - zabawki, gadżety do robienia kawałów.

 

Poniżej prezentujemy najważniejsze fakty z historii pisma w Polsce.

 

Tygodnik KACZOR DONALD i inne komiksy z KACZOGRODU

 

1991 – w polskich kioskach pojawiają się dwa miesięczniki DONALD DUCK i MICKEY MOUSE. Mają po 32 komiksowe strony i nie zawierają żadnych prezentów.

1991 – ukazuje się DONALD I SPÓŁKA, pismo w formacie GIGANTA, o objętości 96 stron. Do zamknięcia w roku 1994 wyszły 43 numery.

1992 – zaczyna ukazywać się KOMIKS GIGANT, od roku 2001 pod tytułem GIGANT POLECA. Od 1997 roku dwumiesięcznik, obecnie ukazuje się 13 razy w roku.

1993 – ŁAMACZ GŁOWY to dwumiesięcznik z łamigłówkami ukazujący się do roku 1995.

1993 – DONALD DUCK zostaje zamknięty, a pismo MICKEY MOUSE staje się dwutygodnikiem. W wielu numerach pojawiają się papierowe dodatki – plakaty, zestawy łamigłówek, gry.

 

1994 –28. kwietnia (w miejsce MICKEY MOUSE) pojawia się nowy dwutygodnik KACZOR DONALD. Pismo składa się z 48 stron, do każdego numeru dołączona jest dodatkowa atrakcja. Pierwszą akcją na łamach KD jest wielki konkurs „Giełda Kaczogrodu”.

 

1997 – KACZOR DONALD od numeru 13. staje się tygodnikiem.

1999 – numer 10. osiągnął największą sprzedaż w historii pisma, ponad 289 000 egzemplarzy.

1999 – do kiosków trafia łamigłówkowy MIKI MAX, początkowo ukazuje się nieregularnie, obecnie jako kwartalnik.

2000 – w serii KOMIKSY Z KACZOGRODU zebrano historie o życiu Sknerusa Mc Kwacza (ukazało się kilka tomów)

2004 – KACZOGRÓD to seria prezentująca komiksy najbardziej znanych rysowników Disneyowskch. Ukazało się 5 tomów.

2004 – w kolejnych latach ukazują się różnego typu WYDANIA SPECJALNE tygodnika, najczęściej zawierające dobierane tematycznie historyjki komiksowe.

2006 – do kiosków trafia dwumiesięcznik MEGA GIGA, którego każdy numer zawiera tematyczny zbiór komiksów (np. samuraje, starożytność, piłka nożna)

2009 – ukazuje się pierwszy numer kwartalnika MAMUT GIGANT, najgrubszego komiksu Polsce o objętości 512 stron.

 

2009 – tygodnik KACZOR DONALD wciąż jest jedynym tygodnikiem dziecięcym w Polsce. Co tydzień sprzedaje się średnio ponad 50 000 egzemplarzy. Regularnie ukazują się też 4 inne pisma z bohaterami z Kaczogrodu – GIGANT POLECA, MEGA GIGA, MAMUT GIGANT, MIKI MAX.

 

 

źródło: Egmont

 

 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner