CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

Srebro dla Banah Group za kampanię Bioaron C

Srebro dla Banah Group za kampanię Bioaron C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kampania ODPORNOŚĆ DZIECI, przygotowana dla produktu Bioaron C przez Agencję Banah Group, wygrała srebrną nagrodę Effie w zakończonym właśnie konkursie branży komunikacji marketingowej. Effie to jedyny festiwal branży reklamowej, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale przede wszystkim efekt rynkowy kampanii.


Bioaron C wprowadzono na rynek w 1990 roku. Przez lata produkt wypracował pozycję skutecznego leku na odporność dzieci, która jednak, wraz z pojawianiem się na rynku nowych graczy, została poważnie zachwiana. Re-launch produktu rozpoczęty w 2007 roku pozwolił Bioaronowi C powrócić na pozycję lidera w segmencie leków wzmacniających odporność dzieci. Powrót był na tyle znaczący i spektakularny, że jury Effie postanowiło uhonorować Agencję Banah Group, która przygotowała kampanię, srebrna statuetką. 


Kolejne etapy kampanii reklamowej Bioaronu C miały na celu zarówno zahamowanie odpływu lojalnych użytkowników, jak i budowanie świadomości marki wśród nowych klientów. Kreacje powstałe na użytek kampanii (nagrodzone w konkursie Idea Awards) w sposób symboliczny pokazywały skuteczność preparatu.

Zdjęcia dzieci z dorysowanymi kredką „elementami ochrony na wypadek złej pogody” - czapką i szalikiem – pojawiły się na billboardach największych miast.

"Najważniejszą cechą tej kampanii jest jej całkowita zgodność z założoną strategią komunikacji” – przyznaje Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Europlant PhytoPharm, producenta Bioaronu C. „Na każdym etapie, Agencja Banah Group prowadziła proces kreacji tak, by nie odbiegał od pierwotnego briefu. Zdaję sobie spraw, że wymaga to dużej dojrzałości i dyscypliny od zespołu kreatywnego. Ale to właśnie wyróżnia najlepsze zespoły - zdolność do zachowania równowagi pomiędzy potencjałem twórczym, a kompetencjami strategicznymi."

Z uwagi na ograniczony budżet kampanii i zdominowanie najsilniejszego kanału komunikacji TV przez głównego konkurenta, Banah Group zdecydowała się na wykorzystanie kanałów alternatywnych, skupiając się na edukowaniu farmaceutów i lekarzy, a także, za pomocą billboardów, reklam prasowych i radia - głównej grupy docelowej – matek dzieci w wieku 3-10 lat

„Ta kampania to praktyczny dowód na to, iż dobra reklama sprzedaje. Pomimo tego, że Bioaron C był już liderem sprzedaży w segmencie, po kampanii jego sprzedaż nabrała niespotykanej dynamiki: 37% wzrost w zeszłym roku, i 46% w 2009." – dodaje J.Szczepański

 

 

źródło: otopr.pl
 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner