CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA

PRactions dla kampanii

PRactions dla kampanii "Kocham nie bije"

 

 

 

 

 

 

 

 

20.08.2009 

Agencja PRactions – Zespół Adwokatów Medialnych zajmie się obsługą medialną 2 edycji kampanii społecznej ,,Kocham nie biję”. Akcja ma na celu ograniczenie zjawiska przemocy w rodzinie. Będzie wspierana spotami telewizyjnymi, spotami radiowymi, plakatami oraz bilbordami w całym kraju. Kampania będzie objęta patronatem m.in. MSWiA (program „Razem Bezpieczniej”), Komendy Głównej Policji, Rzecznika Praw Dziecka.

Agencja PRactions – Zespół Adwokatów Medialnych zajmie się obsługą medialną 2 edycji kampanii społecznej ,,Kocham nie biję”. Akcja ma na celu ograniczenie zjawiska przemocy w rodzinie. Będzie wspierana spotami telewizyjnymi, spotami radiowymi, plakatami oraz bilbordami w całym kraju. Kampania będzie objęta patronatem m.in. MSWiA (program „Razem Bezpieczniej”), Komendy Głównej Policji, Rzecznika Praw Dziecka. PRactions będzie wspierać Fundację Krajowe Centrum Kompetencji oraz pośredniczyć w kontaktach z dziennikarzami. W ramach kampanii planowana jest konferencja prasowa, która będzie prowadzona przez rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji Mariusza Sokołowskiego, na której zaprezentowane zostaną spoty promujące kampanię.

- Przemoc w rodzinie jest w Polsce faktem. Nie mówi się o tym, a sąsiedzi wolą nie wtrącać się w nie swoje sprawy jak słyszą płacze i krzyki dzieci. Kampania, którą będziemy wspierać będzie kolejnym krokiem do ukrócenia tego wstydliwego procederu w polskich rodzinach. Dzięki zaangażowaniu takich gwiazd jak Piotr Adamczyk, Ania Wyszkoni, Ania Przybylska, Paweł Królikowski i Piotr Gruszka mamy nadzieję, że kampania nabierze odpowiedniego rozgłosu w mediach – mówi Łukasz Jakubiak, dyrektor zarządzający PRactions.

-Ogólnopolski zasięg kampanii jest możliwy tylko dzięki współpracy ze wszystkimi mediami. W ubiegłym roku otrzymaliśmy ponad 500 zgłoszeń przypadków stosowania przemocy w rodzinie. Licząc na przychylność mediów, wyrażamy nadzieję na to, że tegoroczna edycja kampanii „Kocham.Nie biję” pomoże jeszcze większej liczbie osób – mówi Konrad Wojterkowski, Prezes Fundacji Krajowe Centrum Kompetencji.

 

źródło: otopr.pl
 

CODZIENNE ZMAGANIA

ZDROWIE DZIECKA

PORADY MEDYCZNE

ROZWÓJ DZIECKA

RODZICE

WYCHOWANIE

PIELĘGNACJA DZIECKA

ZAKUPY DLA DZIECKA

CIEKAWOSTKI

BĘDE MAMĄ

ZDROWE ODŻYWIANIE

CO JEST GRANE

CZAS SPĘDZONY Z DZIECKIEM

EDUKACJA



Nie przeocz żadnej
ważnej wiadomości!
Zapisz się już dziś!

Partner