Regulamin forum portalu maledzieci.pl

Wszystkie tematy związane z naszymi dziećmi które nie pasują do pozostałych kategorii .

Regulamin forum portalu maledzieci.pl

Postprzez admin » Pią Kwi 24, 2009 9:46 am

I Postanowienia ogólne

O regulaminie

1. Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum ani tym bardziej ograniczanie dostępu do niego komukolwiek.
2. Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego regulaminu.
3. Rejestracja na forum maledziecko.pl oznacza akceptację regulaminu.


Cel działania forum

1. Forum maledziecko.pl/forum służy przede wszystkim wymianie informacji pomiędzy rodzicami oraz osobami oczekującymi dzieci.


Zasady panujące na forum

1. Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne.
2. Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.
3. Zabrania się publikowania na forum (w wiadomościach, pseudonimie, podpisie, avatarze i innych) treści i materiałów wulgarnych, pornograficznych, nieetycznych lub uznawanych powszechnie za obraźliwe.
4. Administrator i moderatorzy podejmują starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Jeśli widzisz post, który powinien zostać usunięty, daj jak najszybciej znać moderatorowi (służy do tego opcja „raportuj post” oraz wiadomość prywatna do moderatora działu).
5. Na forum zabrania się reklamowania działalności komercyjnej (w tym tworzenia odrębnych tematów lub wysyłania postów o takim charakterze). Aby umieścić reklamę, należy skontaktować się z Internetowym Domem Mediowym net Sp. z o.o.
6. Każdy użytkownik forum powinien starać się traktować innych uczestników dyskusji tak samo, jak sam chciałby być traktowany.
7. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich.
8. Zabrania się publikowania cudzych danych teleadresowych.
9. Zabrania się podawania linków do ogólnych stron producentów.
10. Posty napisane na forum maledziecko.pl w celach czysto reklamowych przez osoby, które nie mają żadnego dorobku na forum i chcą to miejsce wykorzystać wyłącznie jako okazję do zareklamowania się będą kasowane. Wyjątkiem są posty osób, które uzyskały wcześniejszą zgodę administracji.
11. Wszystkie wypowiedzi zamieszczone na forum wyrażają punkt widzenia ich autora, zatem ani właściciel forum ani team moderujący nie ponoszą odpowiedzialności za ich treść.
12. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania zdjęć zamieszczonych na forum bez zgody ich autorów.
13. Zarejestrowani użytkownicy wyrażają zgodę na otrzymywanie e-maili informacyjnych i reklamowych sygnowanych przez redakcję i partnerów portalu maledziecko.pl


II Prawa i obowiązki


Użytkownicy

1. Użytkownicy mogą:
* pisać, edytować własne, wysłane już posty, oraz kasować je, o ile nie zmienia to treści wątku i nie wpływa znacząco na jego odbiór,
* otrzymywać powiadomienia e-mail o odpowiedziach w wybranych przez siebie tematach,
* wprowadzać własne wydarzenia do kalendarza forum,
* stworzyć własną listę znajomych (aby szybko zobaczyć, kto aktualnie jest na forum) oraz listę osób ignorowanych,
* zamieszczać w swoim podpisie i awatarze zdjęcia lub grafiki,
* korzystać ze wszystkich elementów formatowania, oraz używać dostępnych emotikonek,
* wysyłać wiadomości prywatne oraz wiadomości e-mail z poziomu forum, o ile adresat wyraził zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail.
2. Rejestrując się na forum, każdy użytkownik zobowiązuje się dobrowolnie do przestrzegania regulaminu i podporządkowania się w ramach forum decyzjom moderatorów i administratora.


Moderatorzy

1. Moderatorzy posiadają wszystkie uprawnienia zwykłych użytkowników.
2. Moderatorzy mogą ponadto:
* blokować i odblokowywać tematy,
* przenosić tematy do innych działów w celu poprawienia funkcjonalności forum,
* dzielić i łączyć wątki,
* kasować i edytować posty innych użytkowników.
3. Moderatorzy czuwają nad porządkiem panującym na forum, oraz interesują się publikowanymi treściami intensywniej niż zwykli użytkownicy.
4. Moderatorzy służą radą i pomocą niedoświadczonym użytkownikom forum.
5. Za nieprzestrzeganie regulaminu Moderatorzy mogą udzielić użytkownikowi upomnienia w postaci wiadomości prywatnej, żółtej lub czerwonej kartki, a także czasowo ograniczyć dostęp do forum.
6. Od każdej decyzji Moderatora przysługuje odwołanie do Administratora za pomocą wiadomości prywatnej.

Administrator

1. Administrator posiada najwyższe uprawnienia na forum, w tym oczywiście wszelkie uprawnienia użytkowników i moderatorów.
2. Administrator ma prawo zablokować na stałe wybranym użytkownikom dostęp do forum, ze względu na naruszanie regulaminu.
3. Administrator może zmieniać skład grup użytkowników, w szczególności moderatorów.
4. Administrator może dowolnie modyfikować strukturę całego forum, w szczególności tworzyć nowe fora tematyczne, zmieniać wygląd forum oraz rozszerzać jego funkcjonalność.
5. Administrator uwzględnia opinie użytkowników i moderatorów w sprawach zmian na forum, nie jest jednak nimi w żaden sposób zobligowany.
6. Administrator dba o prawidłowe funkcjonowanie forum w ramach swoich możliwości i umiejętności.
7. Administrator stara się podnosić komfort korzystania z forum.
8. Administrator powołuje Moderatorów.


III System kar i upomnień

1. Za nieprzestrzeganie regulaminu Moderatorzy oraz Administrator mogą udzielić użytkownikowi:
* upomnienia w postaci wiadomości prywatnej,
* ostrzeżenia w żółtej kartki widocznej w profilu użytkownika.
* nagany w postaci czerwonej kartki widocznej w profilu użytkownika.
2. Zarówno żółte jak i czerwone kartki udzielane są na ściśle określony czas.
3. Kartki są widoczne tylko osoby upomnianej, Moderatorów i Administratora.
4. Przyznanie trzeciej czerwonej kartki jest równoznaczne z czasowym ograniczeniem dostępu do forum (ban).
admin
Administrator
 
Posty: 5
Dołączenie: Śro Mar 18, 2009 4:34 am

Powróć do O naszych dzieciach

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron